6 modalități surprinzătoare de a utiliza Google Adwords pe care nu le-ați încercat încă (Partea II)

Partea a II-a

4. Sprijiniți-vă inițiativele SEO eficiente

Conform datelor din 2017, utilizatorii Google dau clic pe anunțurile Google aproximativ 15% din timp. Celelalte 85% se îndreaptă direct către rezultatele organice – adică rezultatele de căutare care nu sunt anunțuri Google.

De aceea, optimizarea motorului de căutare (SEO) rămâne o piatră de temelie a inițiativelor de marketing digital. Prin crearea de conținut valoroas și optimizarea cu atentie pentru cuvintele cheie, convingeți Google să clasifice site-ul dvs. pentru termeni și fraze cheie pe termen lung, fără a fi nevoiți să plătiți de fiecare dată când cineva face clic.

Desigur, scrierea conținutului de înaltă calitate este incredibil de consumatoare de timp și poate dura uneori luni înainte ca rezultatele unei campanii SEO să devină realitate. Deci, cum știți care dintre cuvintele cheie merită atenția dvs. înainte de a vă dedica unor luni de scriere, optimizare, generare de trafic și construirea de backlink (linku care se acceseaza de pe alta pagina, site)?

Google Adwords vă poate ajuta.

„Datele AdWords sunt de neprețuit pentru cercetarea cuvintelor cheie SEO”, explică Elliott Brown, consultant în SEO și marketing. „Dacă oamenii sunt dispuși să plătească pentru trafic de la anumite cuvinte cheie, merită să faci un efort pentru a obține același trafic gratuit.”

Deși este posibil să dureze săptămâni sau luni pentru a obtine rezultatele organice mai mari în căutare, puteți vedea rezultatele anunțurilor dvs. PPC în aceeași zi în care lansați o campanie. Și scrierea unui anunț în AdWords necesită mult mai puțin timp decât dezvoltarea unui conținut de blog pe termen lung.

„Prin stabilirea cuvintelor cheie care sunt cele mai eficiente în direcția traficului către site-ul dvs.,va puteti ajuta  incluzandu-le in strategia dvs. de SEO”, a spus Cooper.

Iar odată ce ați determinat cuvintele cheie potrivite, trebuie să le aveti in vedere când creați noul conținut.  Incercați să utilizați Google Adwords pentru a conduce trafic suplimentar acolo.

„Anunțurile PPC nu vor crește în mod magic pozițiile dvs. organice; nu puteți plăti pentru a face acest lucru „, a spus Cooper. „Dar PPC vă poate ajuta să vă catalizați eforturile de SEO prin creșterea traficului și dovedirea că Google este relevantă pentru anumite persoane care caută anumite pagini de căutare, ceea ce, la rândul său, ajută pagina dvs. să apară mai des în căutări relevante și mult mai rapid decât în ​​cazul tacticii SEO.

5. Creează Buzz

Fiecare platformă care găzduiește conținut are potențialul de virală, iar platformele de anunțuri nu diferă.

Amintiți-vă de momentul în care vânzătorul auto a postat un anunț Craigslist brutal de onest pentru mașina sa din 2002 care a generat un Buzz pe internet? Sau ce zici de vremea când Geico a lansat reclama camilei de la Hump Day în care camila încerca să motiveze angajații să ducă până la capăt săptămâna cea tristă de lucru?

Nu există nici un motiv să nu puteți aplica aceleași tactici creative și pentru Google Adwords.

„Una dintre cele mai creative utilizări adwords pe care le-am văzut a fost pentru Cinema L’Amour, un Cinema Erotic din Montreal”, a declarat Philippe Côté-Léger, director de marketing online la Lab Urbain.

„Ei licitează pentru cuvântul cheie Kleenex. Nu-mi amintesc anunțul exact, dar cred că poți să-ți dai seama ce spun!”

În schimb, încercați să vă concentrați pe cuvinte cheie hiper-vizate și cu coadă lungă, cu un volum mai mic de căutări. Sau încercați să vizați ceva care este mai oportun, ca o viitoare conferință sau eveniment din industrie. Ia-o de la absolventul tânărului întreprinzător pe care l-am menționat mai devreme: făcând ceva complet neașteptat pentru audiența potrivită și oferind cuvintele cheie potrivite, poți face un impact schimbător de viață.

6. Găsiți rapid sentimentul clienților

Doriți să vedeți dacă mesajele de brand nou vor  avea efect in vreun fel pe piata? Trebuie să știți dacă ultimele idei de titlu sunt la fel de bune pe cât credeți că sunt?

Pentru a răspunde la astfel de întrebări, proprietarii de afaceri se bazează adesea pe studii de cercetare costisitoare. Dar cu Google Adwords, acest tip de date poate fi mai accesibil (și mai ieftin) decât credeți vreodată posibil.

Paul Bromen este de acord. Este un antreprenor serial cu mai multe aplicații de jocuri mobile, care au acumulat milioane de descărcări.

„Modul meu preferat de a utiliza Google Adwords este de a testa idei noi”, a spus Bromen. „Înainte de a începe o nouă afacere, desfășoară mai multe campanii menite să testeze ofertele de produse. Am pus anunțuri lângă produse similare sau în categoria largă. Orice lucru cu o rată a clicurilor de peste 4% este o mare oportunitate. „

Acest tip de reacție rapidă poate fi critică pentru testarea viabilității unei noi idei de afaceri. Nu este o glumă, având în vedere că 50% din startup-uri nu reușesc în primii patru ani.

„Am fost angajat odată de un antreprenor în devenire care dorea să lanseze un magazin online de îmbrăcăminte inspirată de epocă”, a declarat Andrea Atkins, marketing evanghelist la Revere.AI.

„Ea ezită să lanseze până când știa că ideea de afaceri era una profitabilă. Deci, în loc să construiesc un magazin de comerț electronic pentru ea, să aștept un depozit mare de inventar și să integrez procesoare de plată, i-am construit o pagină de destinație cu 8 fotografii și cu butoane PayPal „Cumpărați acum”.

Succesul campaniei Google Adwords a dovedit  aproprierea produsului  de nevoile pieței.

„În cele din urmă, ia dat încrederea necesară pentru a avansa cu o construcție completă a site-ului și pentru o lansare de succes a afacerii”, a spus Atkins.

 

Doresc o consultanță
pentru campanie Google Adwords

 

Sursa: www.forbes.com