În mediul online, realizarea site-ului de prezentare, este la fel de necesară precum este amenajarea un sediu. Indiferent de strategia de promovare folosită sau de activităţile desfăşurate, orice companie, are nevoie de un spaţiu central pentru a-şi defini şi prezenta activitatea şi pentru a facilita comunicarea cu publicul.
1. Definirea identităţii online – răspunzând la întrebările „Cine sunt?” , „Care este punctul central al activităţii lor?” şi „Cui se adresează?”.
2. Creearea unei viziuni despre experienţa de navigare pe care trebuie să o facilităm. Pe lângă aspect, trebuie asigurată şi funcţionalitatea, cursivitatea navigării de la o pagină la alta şi implementarea optimă a modulelor şi aplicaţiilor auxiliare pentru realizarea site-ului.
3. Pasul următor este delimitarea şi crearea conţinutului. În crearea de conţinut, se utilizează texte concise, optimizate pentru motoarele de căutare şi întotdeauna concentrate pe subiectul paginii. Ilustrarea activităţilor promovate este, cheia succesului. Când vine vorba de imaginile şi clipurile video sau audio integrate în site, tendinţa este spre selectarea conţinutului cu cel mai mare grad de reprezentativitate.
4. Consultări suplimentare, în vederea generării unui feedback şi a testării funcţionalităţii, asigurându-ne că site-ul este compatibil cu multitudinea de dispozitive şi de browsere ce vor fi folosite pentru accesarea sa.