Schimbarea algoritmilor social media este o provocare constantă pentru branduri. O actualizare majoră ar putea face posibil ca conținutul dumneavoastră să fie invizibil pentru urmăritorii dumneavoastră, prin urmare este imperativ să țineți pasul cu aceste modificări și să vă ajustați în consecință abordarea.
Ține pasul cu schimbarile de pe Facebook
Facebook a avut parte de o modificare care ne arată mai puțin conținut public de la editori și companii. În timp ce conținutul de calitate nu va ieși niciodată din stil, puteți crește șansele de a fi văzut prin adaptarea strategiei dumneavoastră Facebook la noul algoritm.
În general, modificările intenționează să readuca Facebook la origini și obiective initiale, concentrându-se pe conexiunile personale și dorința de a încuraja angajamentele reale si veritabile.
Deci, cum va afecta afacerile?
De la conectarea cu clienții la nivel personal la utilizarea Managerului de Publicitate pentru colectarea de clienți potențiali, Facebook joacă un rol serios în companie. Din fericire, există tactici care pot fi folosite pentru a vă angaja publicul pe platformă:
1. Crează conținut de înaltă calitate cu canalele multiple
Platformele media sociale se schimbă în mod constant. Din acest motiv, nu construiți niciodată întreaga strategie în jurul unei platforme. Creați conținut original de calitate (postări pe blog, videoclipuri și tutoriale) care pot fi utilizate pe o varietate de platforme, astfel încât să puteți rămâne agil și să schimbați strategia atunci când Facebook – sau orice altă companie – isi schimba directia.
2. Plătește pentru a rămâne în joc- Facebook ads
Facebook este una dintre cele mai ieftine platforme de cost-pe-mia de afișări. Editorii și întreprinderile trebuie să aplice o strategie socială plătită pentru a crește vizibilitatea vizată. Este uimitor cum puteți defini publicul vizat cu Facebook. Cu strategia potrivită, ați putea experimenta angajamente impresionante și rate de clic.
3. Folosește testarea A/B pentru a urmări audiența
Utilizați serviciile cu plată atunci când aveți nevoie de ele dar si cele organice atunci când nu aveți. Trebuie sa faci testarea A / B pentru a vedea ce ii place cel mai mult clientilor, la ce reactioneaza acestia. Dacă Facebook initial iti permite sa cresti organic, permițându-vă să vă atingeți obiectivele mai mult din cauza modului în care postați / etichetați, luați notă și includeți-o în postările viitoare. Platformele sociale sunt mereu în evoluție și trebuie să acordați atenție activității pe care o desfasurati in cadrul acestora.
4. Promovează conținutul prin contul tău personal
Nu există nimic care să spună că nu puteți să creați conținut și să îl distribuiți în contul dumneavoastră personal ca proprietar sau comerciant. Aflați cum să implicați audienta cu întrebări. Întrebați oamenii ce tip de conținut doresc. O combinație de promovare a celor mai bune postări organice și de utilizare a profilului dumneavoastră personal vă permite să ieșiți din cușca pe care Facebook o pune pe paginile de afaceri.
5. Fă totul pentru audiență
Actualizarea recenta a Facebook certifica site-ul ca o platforma media platita. Pentru a profita la maximum, folositi formatele de directionare si formatele de anunturi Facebook pentru a oferi publicitate relevanta și utilă pe baza a ceea ce știi despre atributele fiecărui public. De asemena, ține cont de costul pe care sunteți dispus să-l cheltuiți pentru a difuza afișări pentru fiecare public.
Dacă doriți o acoperire organică, trebuie să ajustați strategia dumneavoastră organică pentru a face ceea ce Facebook dorește să faceți, ceea ce înseamnă obținerea unor interacțiuni semnificative.
Dacă doriți trafic și conversii, trebuie să investiți în anunțuri Facebook acum înainte ca costurile să crească în mod inevitabil.
6. Comentează, conversează și pune întrebări
Noul algoritm recompensează postarile care primesc o mulțime de comentarii. La rândul lor,
brandurile trebuie să se concentreze pe publicarea conținutului care angajează și conduce
conversații semnificative, mai degrabă decât ceea ce numai distrează sau atrage oamenii. Aceasta va însemna partajarea unui conținut mai mult provocator sau chiar controversat.
7. Focusează te pe Messenger
Facebook Feed News este din ce în ce aglomerat. Noul algoritm va afecta mărcile în continuare prin reducerea vizibilității acestora. Marketerii ar trebui să-și îndrepte atenția către Messenger, unde mai puține mărci concurează pentru atenția clienților. Odată cu creșterea numărului de mesaje pe chat și pe mesagerie, brandurile pot acum personaliza conversații, care pot spori conversia și pot spori relațiile mai profunde cu clienții.
8. Foloseste grupuri pe Facebook pentru ați dezvolta comunitatea personalizată
Brand-urile vor trebui să adopte o strategie de marketing în jurul grupurilor Facebook deținute. Aceste rețele private vor acționa ca un forum în care marca poate ajunge la audiență și va oferi feedback valoros în legătură cu produsul, serviciul sau misiunea. Grupurile vor permite brandului să se angajeze cu clienții săi și să furnizeze companiilor informații care vor fi utilizate atunci când iau decizii importante pentru companie.
9. Experimentează cu „live-uri”
Facebook ne-a spus că videoclipul live generează de 6 ori mai multe interacțiuni decât video obișnuit. Prin urmare, este un mod de a vă îmbunătăți experiența și pe care ar trebui s-o experimentați pentru marca dumneavoastră. Natură firească a acestui tip de video încurajează grupurile de oameni să privească împreună în timp real și creează o experiență comună și pentru că orice s-ar putea întâmpla, este vorba de un tip mai real și mai autentic de conținut.
Aceasta poate fi o opțiune riscantă pentru unele mărci și, ca rezultat, nu o fac foarte mult, ceea ce lasă ocazii uriașe. De fapt, nu am putut găsi multe mărci care să o facă bine.
Facebook a raportat că videoclipul live primește cantități extraordinare de angajament în comparație cu videoclipurile încărcate. Ceea ce este benefic este faptul că aceste angajamente sunt și ele vii. Acestea fiind spuse, acest format video ar trebui să facă parte din strategia dumneavoastră Facebook. Un lucru de reținut când faceți videoclipuri este că trebuie să planificați vizualizări silențioase ( fara sunet). Rapoartele sugerează că până la 85% din videoclipurile de pe Facebook sunt redate pe muzică, deci adăugați subtitrări la videoclipurile dumneavoastră.
6 modalități de eficientizare a campaniilor Facebook
10. Diversitate
Această ultimă actualizare este doar, la sfârșitul zilei, o reamintire foarte importantă că nu avem control asupra unor platforme precum Facebook și subliniază potențialul și faptul că este prudent să ne diversificăm eforturile de marketing digital.
In funcție de tipul afacerii, cred că există într-adevăr o oportunitate extraordinară în acest moment daca folositi alte doua platforme sociale precum Pinterest si Linkedin.
Pinterest
În urma schimbărilor în Facebook, una dintre categoriile de companii care vor fi afectate cel mai mult de schimbări vor fi cele care utilizează marketingul de conținut pentru a genera trafic pe site-ul lor. Dacă aceasta este afacerea dumneavoastră sau obiectivul dumneavoastră de afaceri, va trebui să plătiți pentru publicitate pe Facebook pentru a continua să vedeți traficul pe care l-ați văzut în mod tradițional.
Dacă vă îndreptați atenția asupra publicului, iar traficul este ceea ce căutați, aș recomanda cu tărie ca Pinterest să fie considerat un conducator de trafic pe site-ul dumneavoastră web. Este ușor de automatizat cu o aplicație terță parte, cum ar fi Tailwind, și pentru că în ultimă instanță este un motor de căutare care nu se bazează pe un singur newsfeed, are capacitatea de a furniza tot mai mult trafic în timp.
Pinterest este un mod fantastic care generează trafic către site-ul dumneavoastră web.
LinkedIn
Există atât de puțină concurență în ceea ce privește conținutul în prezent pe LinkedIn și trafic atât de mare și un astfel de algoritm favorabil, încât întreprinderile sunt într-adevăr capabile să genereze o mulțime de vizualizari de înaltă calitate și implicare pe platformă fără costuri.
În prezent, trecerea de la un site de căutare a unui loc de muncă la o adevărată comunitate profesională, cu un accent deosebit pe marketingul și educația conținutului, ofera ocazii extraordinare pentru cei care sunt la început de business.
Și în final, așa cum am spus că trebuie să vă diversificați folosind mai multe canale de promovare. Regulile se schimbă în mod constant!
Sursa: https://www.steviesayssocial.com
https://www.forbes.com