e-mail marketing 2021

Email marketing: aspecte de bază

Cum a apărut acest termen de “e-mail”?

E-mailul a fost trimis de la un calculator la altul, transmițându-se printr-o rețea de mașini, nu diferită de internetul pe care îl cunoaștem astăzi. Tomlinson a introdus, de asemenea, simbolul “@” în adresele de e-mail.

În prezent

Marketingul prin e-mail rămâne regele online în ceea ce privește campaniile.  Acesta este singurul canal digital de marketing și vânzări care este absolut indispensabil. 

În prezent, toată lumea folosește e-mailul și din această cauza reprezintă cea mai bună modalitate de a ajunge la publicul țintă

Ce este un software pentru e-mail?

Un software reprezintă un instrument prin care poți să creezi newslettere extrem de atrăgătoare, cu o interfață ușor de utilizat. 

Acesta poate fi utilizat pentru mai multe scopuri, precum creșterea unei liste de abonați la newsletter, proiectarea și construirea unui șablon de e-mail personalizat, crearea unor liste segmentate de abonați. Cu un astfel de software, specialiștii în marketing pot să facă mult mai multe lucruri decât să trimită niște simple e-mailuri.

Exemple de software:

  1. Constant Contact
  2. SedinBlue
  3. Drip
  4. ConvertKit
  5. Aweber
  6. GetResponse
  7. Mailchimp

Pentru a afla mai multe detalii

Contactează-ne

Atunci când alegem un software care ne ajută să construim un email, avem în în vedere următoarele aspecte:

  1. Livrabilitate: software-ul are  o bună reputație în rândul furnizorilor de

2. Segmentare: software-ul are opțiunea de a targeta publicul țină în mai multe categorii, astfel încât să poți livra conținut mai relevant?

3. Personalizare: software-ul este compatibil cu instrumente de personalizare precum ”RightMessage”?

4. Analize: software-ul deține caracteristici analitice esențiale, astfel încât să poți înțelege ce optimizezi?

5. Utilizare: software-ul este ușor și intuitiv de utilizat, atât pentru sarcini standard, cât și pentru funcționalități avansate?

Construirea unei liste de clienți

1. Crează un formular de contact pe website-ul tău: atunci când oamenii îți vor vizita site-ul și le va plăcea/ vor rezona cu ceea ce tu oferi (fie că este vorba de informații, servicii sau articole)  vor dori să aibă la dispoziție o modalitate prin care pot râmâne la curent cu brandul tău. Crează pe website o secțiune dedicată înscrierii la newsletter și de asemenea, este indicat să instalați o fereastră de tipul ”pop up” pentru a colecta datele de la vizitatorii website-ului tău;

2. Oferă vizitatoriilor o secțiune (o pagină) dedicată strict acestei inscrieri: o pagină unde se pot înscrie și unde pot afla mai multe detalii;

3. Utilizați rețelele de social media: prin intermediul paginii de Facebook/ Instagram (sau orice altă platformă de social media este potrivită pentru brandul tău) poți să distribui aceste formulare de înscriere și astfel veți atrage mai mulți potențiali clienți/ utilizatori.

Adăugarea mai multor abonați la o lista existentă

  • Organizează un concurs sau oferă o reducere: este indicat să oferi oamenilor un stimulent ce îi determină să se înscrie la newsletter. De exemplu, poți să oferi un cod de reducere unui abonat pentru prima achiziție;
  • E-mailurile trebuie să fie ușor de distribuit: atunci când creezi e-mailuri frumoase și convingătoare, cu o multine de informații valoroase, oamenii vor dori să îl distribuie.
  • Creează un landing page (sau tradus din engleză ”o pagină de destinație”): aceste pagini oferă o modalitate de a îți dezvolta lista de e-mailuri. Folosind imagini potrivite și conținut relevant pentru brandul tău, paginile de destinație oferă utilizatorilor un îndemn clar la acțiune și conduc la înscrierea prin e-mail.

Beneficii

  • Este mult mai eficient decât social media: potrivit Grupului ”Radicati”,  în 2008, aproximativ 34% din populația lumii folosea e-mailurile, adică aproximativ 2,5 miliarde de utilizatori și se aștepta să crească  până la 2,8 miliarde de utilizatori în termen de doi ani; 
  • Poți combina mobilul cu e-mailul: după cum a remarcat Thumar, 42% din e-mailurile legate de comerț (care conțin multe amănunte) sunt deschide de pe telefonul mobil, în timp ce 17% dintre acestea sunt deschide de pe tablete;
  • E-mailurile sunt extrem de personalizabile;
  • Poți crea e-mailuri orientate spre acțiune;
  • Este ieftin și rentabil.

În mod clar, în ciuda creșterii multor alte canale de marketing, e-mailurile rămân o metodologie de încredere dovedită. 

Surse:

email marketing 2021

email marketing 2021

Author: Ioan Sirbu

Succesul unei afaceri are la bază un marketing eficient, ce cuprinde un mix de elemente: design, conţinut, funcţionalitate. Abordarea fiecărui business este unică şi de aceea, oferim servicii personalizate, astfel încât, obiectivele clienţilor noştri vor fi transformate într-o soluţie web de succes.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *