Magia marketingului

Când oamenii se duc să vadă un magician, sunt conștienți de faptul că se întâmplă un spectacol. Plătesc cu plăcere să fie înșelați și se așteaptă să vadă ceva ce nu au mai văzut până acum. Dacă este un spectacol bun, oamenii vor vorbi pentru o zi sau două despre cât de uimiți au fost prin iluziile magicianului. Dacă e groaznic, vor vorbi pentru tot restul vieții lor despre cel mai hărțuit, cel mai cornist magician pe care l-au văzut vreodată.

 

Deasemenea consumatorii sunt conștienți de ce se întâmplă când întâlnesc o agentie de marketing. O bună strategie de marketing nu se bazează pe trucuri sau iluzii. Dacă puteți atrage atenția publicului asupra lucrurilor potrivite la momentul potrivit, puteți obține un client nou. Dacă folosiți promisiuni de marketing și garanții goale, minciuni, iluzii, oamenii vor renunta la serviciile dumneavoastre. Compania dumneavoastra va fi ilegitimă în mintea lor pentru totdeauna.

 

 

Un lucru pe care comercianții și magicienii îl au în comun este faptul că ei trebuie să aibă capacitatea de a capta un public. Marketerii pot învăța de la magicieni, deoarece în timpul actului lor, magicienii se află într-o luptă constantă pentru a menține controlul deplin asupra atenției publicului.

 

•   Magicienii știu că te poți concentra doar asupra unui singur lucru la un moment dat. Și o folosesc în avantajul lor. Spre deosebire de rutina unui magician, campania de marketing ar trebui să fie liberă de distragere a atenției. Doriți ca publicul dumneavoastră să se concentreze asupra punctului dumneavoastră principal de vânzare. Nu complicati mesajul în încercarea de a fi strălucitor, fii scurt si la subiect.

•   Oamenii sunt atrasi de surprize, situatii neasteptate. Când vizionați un magician, veți avea tendința de a anticipa mișcările așteptate. Orice mișcare nenaturală vă va determina să vă concentrați mai mult în încercarea de a descoperi iluzia. Marketerii pot folosi acest fapt în avantajul lor gândindu-se în afara casetei atunci când fac un e-mail sau o publicitate. Creați o linie de subiect interesantă sau o imagine neortodoxă pentru a vă surprinde cititorii si pentru a le capta atentia.

•   Magicienii nu vor înceta niciodată să vorbească atunci când fac un truc. Indiferent dacă descriu dificultatea unui truc sau doar prezinta un joc de-a lungul acțiunilor lor, magicienii sunt mari vorbareți. Ei fac acest lucru pentru a distrage atenția publicului față de mișcările ascunse pe care le efectuează. Pentru marketing, totuși, prea multa vorbărie este o greșeală. Nu doriți ca clienții dumneavoastră să fie distrași de copia lungă. Știți când să vă păstrați atenția și să permiteți produsului să vorbească de la sine.

 

 

Sursa: www.movingtargets.com

Author: Ioan Sirbu

Succesul unei afaceri are la bază un marketing eficient, ce cuprinde un mix de elemente: design, conţinut, funcţionalitate. Abordarea fiecărui business este unică şi de aceea, oferim servicii personalizate, astfel încât, obiectivele clienţilor noştri vor fi transformate într-o soluţie web de succes.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *