240 €

- 20 %

LIGHT

  • Atragere 1000 urmaritori pe Facebook
  • Atragere 1000 urmaritori pe Instagram
  • Impact 70 000 persoane

390 €

- 20 %

ENTERPRISE

  • Atragere 1600 urmaritori pe Facebook
  • Atragere 1600 urmaritori pe Instagram
  • Impact 70 000 persoane

580 €

- 20 %

CORPORATE

  • Atragere 2400 urmaritori pe Facebook
  • Atragere 2400 urmaritori pe Instagram
  • Impact 70 000 persoane
  • Creare / customizare pagina de business pe retele de socializare (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Pinterest, Twitter);

Instagram

Scopul unui numar cat mai mare de urmaritori este ca postarile noastre sa fie vazute, comentate  de cat mai multe persoane.

Desigur, urmaritorii dumneavoastra nu se vor angaja în fiecare dintre postări. Pe de alta parte algoritmul Instagram va afișa postările dumneavoastra doar unui procent din persoanele care le-au urmat, în funcție de gradul pozitiv în care vă evaluează postarea.

Potrivit Scrunch , orientarea standard a industriei pentru angajamentul Instagram sugerează că o rată de implicare:

  • Sub 1% = rata de angajare scăzută
  • 1% – 3,5% = rata de angajare medie / bună
  • 3,5% – 6% = rata de angajare ridicată
  • Peste 6% = rata de angajare foarte ridicată

 

Cu toate acestea, dimensiunea contului dumneavoastra Instagram are un impact enorm asupra ratelor de implicare. Cu cât aveți mai mulți urmaritori, cu atât este mai probabil ca rata de implicare să fie mai mică – chiar dacă vă îndreptați spre adepții de calitate. Dar, cu toate acestea numarul absolut care se angajeaza in postarile tale poate fi mai mare. Exemplu: 10% din 2000 de urmaritori este mai putin decat 1 % din 10000 de urmaritori.

Modalitati pentru atragerea de urmaritori

 

In primul rand, ne asiguram ca  persoanele pe care le atragem, sa fie potrivite profilului activitatii dumneavoastra si  care vor avea un interes autentic pentru continutul postarilor dumneavoastra.

 

Aplicația Instagram in mod nativ nu oferă modalități ușoare de a vă administra urmaritorii. De aceea, noi folosim aplicatii performante de monitorizare si raportare privind utilizatorii si activitatile lor pe Instagram.

Este esențial să ne conectam cu persoanele potrivite pe Instagram dacă dorim să avem o rată mare de implicare.

Cea mai bună modalitate de a câștiga urmaritori de calitate, care ne vor ajuta să ne atingem obiectivele, este să administram în mod normal si constant  contul. Aceasta înseamnă că trebuie să urmam toate bunele practici de rulare a unui cont Instagram – exact așa cum fac influencerii.

Care sunt aceste practici?

1. Postare regulata

Postam în mod consecvent oferind oamenilor un motiv să ne urmărească.

2. Postam multe fotografii de calitate

Instagram este vizual, ceea ce înseamnă că trebuie să avem imagini de înaltă calitate, atrăgătoare pentru postare. Prin urmare, trebuie să cream o bancă de imagini, astfel încât să avem materiale de postat atunci când nu suntem în măsură să facem fotografii noi.

3. Postam mesaje variate

Oamenii preferă să vadă varietatea în timp ce trec prin feedul lor Instagram. Câștiga mai multă atenție autentică dacă  modificam tipurile de postări pe care le facem. Aceasta include utilizarea altor funcții Instagram, cum ar fi Instagram Stories, Instagram Live și IGTV.

4. Postam in cel mai bun moment

Folosim platforme care ne ajuta să postam în momentele cele mai bune pentru publicul dvs.

5. Efectuam promovari platite bine concepute

Promovarea platita ne permite sa ajungem la publicul tinta, identificat dupa criterii demografice si interese.  Reclama poate fi vazuta de un numar mare de utilizatori, cu un cost relativ mic. Pentru ca aceasta sa aiba efect, atat ca vizibilitate, cat si ca lead-uri, este necesar sa concepem mesajul corect, sa utilizam poze sugestive, atragatoare si sa fie in concordanta cu mesajul.

6. Folosim hastaguri

Identificam cuvintele cheie relevante dupa care postarea poate fi gasita cu motorul de cautare.

Adaugam aceste hastaguri la fiecare postare.

7. Interactionam cu urmaritorii si cu utilizatorii care apreciaza postarile noastre