Creăm planuri de marketing pentru diverse zone de business

De la lansarea pe piață a unui produs destinat consumatorilor ori lansarea unui serviciu B2B, la repunerea pe piață a unui concept mai vechi, chiar și promovarea unei organizații non-profit, a unui eveniment sau a unei cauze, toate necesită organizarea strategică a activității de promovare. Ne ocupăm de B2B marketing, dar și de B2C marketing.
În general, ne asigurăm că obiectivele de marketing vor avea un impact direct și favorabil asupra acestor trei zone de business:

  • Creșterea profitului;
  • Minimizarea costurilor;
  • Creșterea satisfacției clienților.
planuri de marketing
planuri de marketing

Pornim de la obiective clare

Echipa Digital Marketing Bureau operează cu două concepte fundamentale: strategia de marketing și planul de marketing. Din experiența noastră observăm că adesea cele două sunt confundate între ele.

Strategia de marketing este o imagine a obiectivelor pe care trebuie să le atingeți prin activitățile de marketing. Este strâns legată de obiectivele de business, iar strategia digitală (online business development) trebuie bine integrată.

Planul (operațional) de marketing reprezintă modul în care aplicăm strategia pentru atingerea obiectivelor. Este o hartă practică a activităților de promovare. Mulți proprietari de afaceri se aruncă însă în inițiative de marketing online fără a-și structura un plan inițial care poate să susțină sau să crească performanța unei organizații.

Respectăm specificul mediului online

Mediul digital este un mediu de sine stătător. Nu este o subcategorie a marketingului clasic, este o ramură separată tocmai din această cauză. În prezent, succesul unei campanii depinde foarte mult și de prezența ei pe canalele de publicitate online. Promovarea unui produs sau serviciu în mediul online ține cont de canalele de distribuție alese.