Ce este Twitter?
Locul unde oamenii își împărtășesc opiniile și pasiunile și află ce se întâmplă în lume chiar acum. Deoarece oamenii se angajează într-o continuă descoperire pe Twitter, ei sunt mult mai deschiși să interacționeze cu noi afaceri și oameni noi.

Terminologie:
Tweet
Un Tweet este o actualizare postată pe Twitter. Poate conține text, fotografii, linkuri, GIF-uri și videoclipuri.
Răspuns
Apasă clic pe “Răspundeți” pentru a răspunde la un mesaj de publicare. Răspunderea la un mesaj Tweet arată că asculti și că esti implicat în acest subiect.
Like
Un like este un mod simplu de a recunoaște pozitiv un mesaj Twitter. Atinge pictograma inimii pentru a da like unui mesaj de scriere și autorul va vedea că îl apreciezi.
Retweet
Un Retweet împărtășește postarea unei persoane, cu cei care te urmăresc pe tine. Fă dublu clic pe butonul “Redirecționare” pentru a distribui un Tweet așa cum este. Sau fă clic o dată și adauga un comentariu pentru a da contextul Retweet, care este un “Citat Tweet”.
Hashtag
Un hashtag este orice cuvânt sau expresie fără spații, începând cu simbolul “#”. Oamenii adaugă hashtags la Tweets pentru a conecta tot conținutul legat de un anumit subiect. Fă clic pe un hashtag pentru a merge direct la rezultatele căutării pentru respectivul termen. Hashtags care devin foarte populare sunt adesea “Trending Topics”.
Cum poți folosi Twitter?
Tot mai mulți oameni descoperă zilnic ce este Twitter și cum îl pot folosi în avantajul lor. Iată câteva modalități disponibile printr-un cont Twitter:
1. Descoperă ce se întâmplă chiar acum
Twitter îți oferă acces la ceea ce se întâmplă în industrie, în comunitate și în întreaga lume în acel moment. Utilizează căutarea Twitter pentru a asculta conversațiile relevante care au loc și pentru a interveni acolo unde poți adăuga valoare.
2. Dezvoltă gradul de cunoaștere al mărcii tale
Sporește impactul prin utilizarea Twitter pentru a comunica în mod regulat cu adepții tai și pentru a atrage noi adepți. Extinde și mai mult impactul cu anunțurile Twitter.
3. Furnizează servicii clienților în timp util
Oamenii vorbesc adesea pe Twitter despre produsele pe care le folosesc, deci este un loc potrivit pentru a oferi servicii pentru clienți. De fapt, 85% dintre utilizatori consideră important ca firmele să ofere suport clienților pe Twitter. Utilizează un cont Twitter profesional pentru a le răspunde rapid și ușor. Acest lucru te va ajuta să dezvolți o bună reputație și relații puternice cu clienții.
4. Conectează-te cu potențialii clienți, cu avocații mărcii și cu influențatorii
Twitter îți permite să urmăresti și să interacționezi cu persoane din afara rețelei personale. Este o modalitate excelentă de a te alătura sau chiar de a începe discuții cu influențatori și experți din industrie, pentru a-ți îmbunătăți profilul afacerii tale și pentru a crea conexiuni valoroase.