vouchere de reducere

Vouchere de reducere marketing

Ce reprezintă aceste vouchere de reducere pentru domeniul  de marketing?

În era digitală, voucherele de reducere reprezintă o modalitate rapidă și ușoară de a avea pregătit cadoul potrivit pentru fiecare ocazie. Prin definiție, un voucher este un certificat pe care titularul îl poate utiliza pentru achiziționarea de bunuri sau servicii.

Cu plasarea acestor vouchere de reducere pe site-uri web, e-mailuri, buletine informative și anunțuri pe rețelele de socializare, se urmărește obiectivul de a genera interes pentru potențialii noi clienți și, în același timp, de a consolida relația cu actualii clienți pe termen lung.

Sistemul de vouchere se bazează pe premisa că este necesară o plată în avans pentru a cumpăra un anumit obiect care are o valoare nominală. Sunt disponibile diferite tipuri de voucher care pot fi oferite cadou.

Acestea pot fi schimbate la discreția emitentului pentru un bun sau un serviciu în valoare de o sumă specifică, fără a denota un serviciu specific.

Voucherele  de reducere sunt destinate, în primul rând, să atragă atenția asupra unei anumite afaceri sau tipuri de servicii. Utilizarea direcționată a diferitelor tipuri de vouchere și coduri de reducere are pontețialul atât de a ajunge la noi grupuri de clienți, cât și de a consolida și extinde o rețea de clienți existenți.

Pentru a afla mai multe detalii

Contactează-ne

Vouchere digitale

Retailerii caută mereu modalități noi de a comunica și de a îi atrage pe clienți pe site-urile web sau pe rețelele de socializare.

Tipuri de vouchere digitale:

  • Vouchere descărcabile: acest tip de vouchere este accesibil consumatorilor din mai multe locații diferite. Clientul poate descarca vouchereul de pe site-ul web, direct dintr-un e-mail sau prin intermediul rețelelor sociale. Acestea sunt accesibile și de pe telefonul mobil;
  • Voucherele pentru mobil: platformele de comerț electronic care au integrat aplicații mobile în operațiunile lor oferă voucherele exclusiv mobile pentru a genera vânzări suplimentare;
  • Coduri promoționale: acestea constau într-o combinație de numere și litere unice pentru brand și sunt adesea aplicate în timpul procesului de plată;
  • Reduceri automate: acestea se aplică automat la plată, consumatorul nu mai trebuind să facă nimic.

Diferența între voucherele digitale & vouchere fizice

Deși scopul acestora este același, există câteva diferențe minore între voucherele digitale și cele fizice.

Voucherele fizice sunt mult mai scumpe de încorporat în strategia de marketing. Acestea implică costuri de imprimare, înserare și distribuție, pe când, voucherele digitale pot fi trimise prin e-mail, text și comunicări generate automat.

Exemple de vouchere fizice: carduri cadou, tichete, cupoane adăugate în reviste, broșuri etc

Voucherele digitale sunt foarte ușor de trimis, dar dezavantajul acestora este că se pierd în multitudinea de e-mailuri cu care se confruntă zilnic majoritatea oamenilor.

Avantaje

  • 90% dintre consumatori folosesc folosesc vouchere. Pentru aceștia, voucherele transmit un sentiment pozitiv, un factor stimulant prin care consideră că brandul respectiv se gândește la aceștia;
  • E-mailurile care conțin vouchere au o creștere de 48%. E-mailul a devenit un mijloc eficient de a transmite conținut personalizat în timp util. Strategiile de marketing care încorporează conținut personalizat au adesea performanțe mult mai bune;
  • Introducerea de noi clienți sau a unei noi linii de produse;
  • Modalitatea de a scăpa de inventarul nedorit pentru a face loc în depozit sau în magazin pentru noi produse;
  • Voucherele pot crește traficul pe site-ul web sau pe profilul rețelei de socializare;
  • Pot incuraja clienții care nu mai navighează magazinul online să se reîntoarcă;
  • Determină clienții să cumpere mai multe produse ( consumatorii înțelepți pot economisi o sumă de bani atunci când folosesc vouchere pentru a își cumpăra necesitățile);
  • Vouchrele sunt oferite ocazional, de aceea, consumatorii ar profita de aceea perioadă, iar acest lucru ajută brandul să-și planifice o strategie bună de marketing. De exemplu: ce produse doresc să se vândă în aceea perioadă. Brandul este cel care controlează procesul de vânzare.

Pentru a afla mai multe detalii

Contactează-ne

Concluzii

Voucherele sunt cu siguranță o modalitate atractivă de a crește volumul și vânzările. Încorporarea acestora în strategia de marketing pot să construiască rapid o listă de clienți și de asemenea, pot crește, temporar, ratele de conversie. Deși nu există o soluție înlocuitoare pentru furnizarea de produse calitative și prețuri corecte, voucherele fac o treabă excelentă.

Acestea trebuie să aibă obiective clare și necesită monitorizare direcționată atunci cânt sunt folosite pentru o campanie de marketing. Voucherele pot fi folosite pentru a atrage atenția potențialilor clienți noi, sporind astfel gradul de conștientizare al brandului.

Surse:

Author: Ioan Sirbu

Succesul unei afaceri are la bază un marketing eficient, ce cuprinde un mix de elemente: design, conţinut, funcţionalitate. Abordarea fiecărui business este unică şi de aceea, oferim servicii personalizate, astfel încât, obiectivele clienţilor noştri vor fi transformate într-o soluţie web de succes.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *