Creăm și difuzăm conținut relevant
Marketingul bazat pe conținut presupune crearea și promovarea de conținut editorial. Scopul este de a câștiga clienți și a valorifica resursele unui site web. Conținutul bine gândit în funcție de anumite cuvinte cheie creează interes pentru anumit produs sau serviciu și atrage atenția consumatorului final. Nu doar atragi trafic din căutări, dar poți construi o prezență online profesională. Informațiile pot fi afișate într-o varietate de moduri, precum știri, video, e-books, infografice, ghiduri, articole, fotografii și altele.
Conținutul nu se rezumă la scrierea de articole. El trebuie să fie gândit pentru a fi interesant. De exemplu, „Ice Bucket Challenge“ a fost o idee incredibil de populară. A fost foarte ușor pentru oameni să se implice, iar provocarea s-a multiplicat rapid de la o persoană la alta. Din păcate, nu toate produsele lansate pe piață sunt la fel de interesante pe cât sunt de practice. Noi recomandăm crearea unor experiențe pozitive cu produsele și serviciile companiei tale. Astfel, oamenii vor dori în mod natural să distribuie mai departe.
Contribuim la revoluția conținutului de marketing
- Companiile dezvoltă în prezent o nouă abordare de conținut de marketing, concentrată pe conținut generat de clienți.
- O parte a noii strategii este de a convinge oamenii să vorbească despre compania și produsul sau serviciile unui brand.
- Clienții nu au atât de multă încredere în organizații, cât în persoanele pe care le cunosc.
- Atunci când conținutul provine de la alte persoane, mai degrabă decât de la organizații, impactul este mai puternic. De exemplu, scrierea de articole de către un specialist pe un blog online pe nișa respectivă de produse și servicii.
- Dacă o companie decide să promoveze un produs prin video, impactul e mai mare dacă video-ul e făcut de un client care vorbește despre produs.
Platformele create pentru clienți ar trebui să le permită să vorbească si între ei, nu doar despre vânzări. Făcând asta, în afară de faptul că atragi trafic din căutări, poți monitoriza noile tendințe. Astfel poți obține idei pentru a crea noi produse. Pe aceste platforme, conținutul oferit ar trebui să poată fi distribuit pe bloguri personale sau conturi de Facebook sau Twitter.
Implementăm strategii clare
Strategiile diferă în funcție de produs și modul în care decizi să îți faci reclamă. Varietatea conținutului care poate fi produs pentru web site, blog online, pagină Facebook, Twitter și altele. Alte conținuturi care pot fi generate includ:
– Infographics & animații
– Pagini F&Qs și Google Helpout
– Interviuri
– Diapozitive, hărți și jocuri
– Sondaje