De ce Instagram?

Oamenii folosesc Instagram pentru a găsi inspirație despre diverse lucruri care îi interesează. Folosim inteligent acest instrument de marketing online pentru a include conținut publicat de mărci și de afaceri.

Instagram a fost lansat în 2010 ca aplicație pentru iPhone. În prima luni de la lansare, s-au înregistrat 1 milion de useri (platforme similare- Foursquare şi Twitter- au obţinut această performanţă în aproximativ 2 ani de zile).

Instagram

În ianuarie 2014, raportul oficial al Instagram oferea statistici precum despre: 150 de milioane de useri activi, 60 de miliarde de poze, 1.2 miliarde de like-uri zilnice, 55 de milioane de fotografii uploadate zilnic, 7.3 milioane de utilizatori pe zi.

  • 60% dintre oameni spun că descoperă noi produse pe Instagram;
  • 75% dintre utilizatorii Instagram realizează o acțiune după ce găsesc inspirație într-o postare;
  • 1/3 din cele mai vizionate povești din Stories sunt create de afaceri.

Prezintă-ți afacerea

Configurează-ți contul de Instagram ca un cont de afaceri pentru a beneficia de statistici despre poveștile, postările și urmăritorii tăi. Peste un milion de promotori din întreaga lume folosesc Instagram pentru a-și spune povestea și a impulsiona succesul afacerii.

Cu un cont de afaceri, ai următoarele avantaje:

  • Ai acces la statistici în timp real despre performanțele înregistrate pe parcursul întregii zile de poveștile și postările tale promovate.
  • Ai acces la statistici despre urmăritorii tăi și despre modul în care interacționează aceștia cu postările și poveștile tale.
  • Adaugi informații despre compania ta, precum programul de lucru, adresa și numărul de telefon.
  • Poți trece la un cont de afaceri din setările aplicației privind contul.

Folosește statisticile pentru business

Se crede că probabilitatea de a primi like-uri creşte cu 24% dacă culoarea dominantă în fotografie este albastru.
Ziua de joi este ziua în care cele mai multe companii din top Forbes 500 postează pe Instagram. Cu toate acestea, ziua de sâmbătă este cea mai eficientă. Intervalul ideal de postare este între orele: 09:00 – 20:00.

În august 2013, au fost postate pe Instagram 35 de milioane de “selfies”. Termenul de “selfies” defineşte acea fotografie făcută propriei persoane.

Filtrul Mayfair este filtrul care a primit cele mai multe like-uri şi comentarii. Peste 90% dintre utilizatori au sub 35 de ani, iar 28% dintre aceştia au între 18-29 de ani.