Email Marketing
Prin intermediul adreselor de email poţi comunica cu un număr mare dintre clienţii tăi actuali şi potenţiali. E-mail marketingul poate avea o eficienţă mai mare deoarece:
- 91% dintre consumatori îşi verifică emailul zilnic;
- 73% dintre persoane preferă să aibă contact cu branduri prin email;
- Prezinta o rată de conversie mare;
- Măsurabilitatea este bună;
- Adresarea se face personalizat;
- Se face segmentare.
Poate aduce cele mai bune rezultate (din punct de vedere cost-eficienţă) pe termen scurt şi pe termen lung. Prin acest tip de campanii de promovare online poţi să ţinteşti persoanele interesate de produsul sau de serviciul tău. In felul acesta, creştem numărul de clienţi şi implicit vânzările. Rezultatele pot fi monitorizate, raportate şi optimizate în orice moment.
Marketingul prin email reprezintă, pur şi simplu, folosirea instrumentelor mail-ului pentru a trimite mesaje publicitare. Email-ul este un instrument remarcabil de flexibil, care poate găzdui o gamă largă de mesaje.
Anunţurile pot fi simple sau sub forma unor pachete sau multimedia. Estetica anunţului va depinde de companie şi de produsele pentru vânzare.
Unele anunţuri conţin doar text, în timp ce altele includ imagini, video şi liste lungi cu link-uri.
Unul dintre cele mai mari avantaje este că permite specialiştilor de marketing să trimită mesaje direcţionate. Anunţurile imprimate, radio si TV sunt difuzate fără a face diferentiere. Marketingul prin email ne permite să adaptam anumite anunţuri pentru anumiţi clienţi.
Display Advertising
Fără Display Advertising, lumea nu va cunoaşte brandul tau!
Display Advertising este o formă de publicitate regăsită sub forma unor texte, imagini, bannere, video şi audio.
Scopul sau principal este să transmită mesajul brandului promovat pe diverse site-uri vizitate de utilizatori.
1. Bannere şi anunţuri media îmbogăţite
Proiectăm şi dezvoltăm bannere simple, bannere interactive, anunţuri media îmbogăţite şi multe altele.
2. Planificare Media Online şi achiziţionare de materiale media
Prima abordare strategică o reprezintă planificarea cumpărăturilor în mediul online. Ca parte a procesului nostru, desfăşurăm sesiuni de descoperire a clienţilor pentru a înţelege afacerea, industria, concurenţii şi publicul ţintă. De asemenea, analizăm toate cunoştinţele disponibile ale mărcii pentru a structura planuri media scalabile şi uşor de optimizat.
3. Afişare şi gestionare reţea de anunţuri grafice
Selectăm reţele publicitare ca parte a strategiei noastre de media şi recomandări de planificare. Acestea oferă anunţuri către cele mai bine direcţionate şi calificate segmente de public dintr-o multitudine de site-uri.
–cuvintelor cheie şi a segmentelor de interese (de ex. Un anunţ de pescuit împreună cu un articol despre pescuitul în apă sărată).
-comportamentului unui utilizator pe site, inclusiv tipul de site-uri vizitate şi implicarea în conţinut. Un exemplu: anunţuri de asistenţă medicală online către cumpărătorii asigurărilor de sănătate.
– demografiei (vârstă, starea civilă, nivelul profesional şi venitul), pentru ca publicitatea online sa ajunga la audienţă ţintă a afacerii tale.
-geografiei: cod poştal, oraş, judeţ, ţară, direcţionare pe rază (de exemplu, o rază de 10 km în jurul oraşului Timişoara).
5. Social Media Advertising
Proiectăm, dezvoltăm şi perfecţionăm anunţurile sociale de vânzare pe Facebook, YouTube, Twitter, Pinterest, Instagram, Email şi LinkedIn.
6. Urmărirea şi raportarea conversiilor
Producţia şi rentabilitatea investiţiei sunt esenţiale pentru afacerea ta.
PPC (Pay Per Click)
Pay Per Click (PPC) este o metodă de achiziţie şi de plată pentru publicitatea online.
Agentul de publicitate plăteşte o rată proporţionala cu numărul de clicuri primite atunci când un utilizator face clic pe reclamă. PPC poate creşte în mod dramatic veniturile întreprinderilor dacă este utilizat în mod corect.
Împreună cu Search Engine Optimization, este o parte din ceea ce se numeşte Search Engine Marketing.
Sugestii pentru anunțuri de calitate
- Fii relevant: afișeaza interogarea de căutare în anunț;
- Evidențiaza beneficii ale serviciilor /produselor pentru a adăuga valoare pentru client;
- Fii diferit: spune ceva ce nimeni altcineva nu spune;
- Include call-to-action;
- Atrage clienții pe mobil, prin urmare, construieste un site web pentru mobil;
- Potriveste anunțurile pe pagina de destinație;
- Experimenteaza lucruri diferite, testeaza până la găsirea formulei de lucru.
Google AdWords
Cea mai eficientă formă de PPC pentru a construi şi a crea reclame. Cu AdWords, Google generează cea mai mare parte a veniturilor sale, care este în jur de şaisprezece miliarde de dolari.
AdWords folosit în mod corect iti ofera posibilitatea să fie în topul paginii de căutare. Atunci când se efectuează o căutare, ceea ce apare în mijlocul paginii este numit căutare organică sau naturală. PPC vor fi emise în partea de sus şi partea frontală dreapta a ecranului.
Marja de profit şi rata de conversie sunt factori principali pe care ii luam în considerare când utilizam PPC. Atunci când un produs este vândut, iar marja de profit este subtilă, vânzătorul nu va face bani. Cand banii sunt cheltuiţi pe PPC pentru acel produs, se reduce în mod evident din profitul companiei. In cazul în care avem un produs care face o marja de profit bună, in acela trebuie investiti banii.
Newsletter
Newsletter marketing implica trimiterea de buletine informative părților interesate. Unele companii trimit buletine prin email, dar marea majoritate a companiilor de astăzi tin legătura cu clienții prin email. Emailul aduce date care pot fi mai ușor de studiat pentru a crea buletine mai relevante.
Strategii de succes in Newsletter Marketing
- Dezvoltam conținut de rezerva (câteva articole care pot fi publicate oricand nu există suficient conținut pentru a umple buletinul informativ).
- Citim buletine informative ale concurentei pentru a vedea ce tipuri de articole și oferte sunt oferite.
- Cercetam alte siteuri și comunități accesate frecvent. Acest lucru poate sugera subiecte pentru viitoarele articole si oferte.
- Dezvoltam parteneriat cu alte companii sau cauze care vor ridica interesul cititorilor.
- Tinem cont ca cititorii nu doresc să citeasca buletine de știri nesfârșite. Scriind mai puțin, putem avea un impact mai mare.
- Încurajam feedback-ul, permitand cititorilor să comenteze buletine informative și să sugereze subiecte pentru probleme viitoare.
Tipuri de conținut: Probleme/solutii, Opinii/analize, Horror/povesti catastrofale, Interviuri, Anecdote haioase si inspirationale, Linkuri, Mementouri pentru evenimente, Studii de caz, Sondaje, Sfaturi de ajutor