De ce Email Marketing?

Considerăm că este cel mai eficient, rapid și ieftin tip de marketing.

În prezent, trimiterea de email-uri este forma cea mai utilizată de comunicare între sectorul de afaceri, furnizori și clienți. Contrar așteptărilor, nu orice e-mail trimis unui client sau unui potențial client poate fi considerat marketing. Fiind capabili de a trimite e-mail nu îi face neapărat pe oameni experți în marketingul prin email.

În calitate de agenție de marketing, ne specializăm în diverse ramuri de promovare, ca și aceasta. Transmitem email-uri cu mesaje comerciale pentru a obține noi clienți sau pentru a-i convinge pe cei existenți să cumpere. Ne folosim expertiza pentru a aduce la un nivel avansat relația dintre companie și clienții săi, încurajând loialitatea lor.

Email Marketing
Email Marketing

Aspecte importante

Pentru a genera un venit bun, marketingul prin email trebuie să ia în considerare anumite lucruri. Când e-mailurile directe sunt trimise către clienți sau potențiali clienti, un profit între 1 și 2% este considerat foarte bun. Prin e-mail marketing, rata deschisă și rata de clic sunt mai mari decât cele generate de alte forme de marketing.

La conceperea email-urilor pentru clienți potențiali sau existenți, scopul de afaceri ar trebui să fie foarte clar. Asta va economisi timp prețios în viitor. Strategia este bine să fie făcută de o agenție de marketing sau cel puțin, de o agenție de publicitate.

Evaluarea răspunsului clienților este, de asemenea, foarte importantă. Odată ce programul este configurat, analiza este întotdeauna necesară pentru îmbunătățirea afacerii.

Succes în marketingul prin email

• 40% se datorează calității listelor de contacte;
• 40% depinde de calitatea conținutului trimis;
• 20% depinde de alți factori, precum precizia în trimiterea de email-uri, imaginile folosite pe șablon și altele.

Calitatea conținutului e-mailurilor trimise este foarte importantă pentru a obține o bună interacțiune și, în cele din urmă, noi clienți. Este important să aflăm ceea ce ar dori oamenii să citească în email-uri. Aceasta se poate face prin sondaje online, focus grupuri, apeluri telefonice, interviuri în profunzime, teste de utilizabilitate și altele.

În cazul în care listele de e-mail sunt cumpărate de la alte companii, este nevoie să fie verificate și reduse. Astfel obținem o listă care se potrivește cu nevoia companiei care le va folosi.

Provocarea marketingului prin email

Când emailurile sunt personalizate, clientul va simți că e-mailurile au fost special scrise pentru el /ea. Dacă email-ul este segmentat pentru o anumită nișă, grupări similare sunt adunate pentru a produce liste de e-mail. Printre acestea, este important să includem „niciun segment de răspuns”. Clienții potențiali care aparțin acestui segment trebuie contactați din nou. Astfel verificam de ce nu a existat nici un răspuns la e-mail. În funcție de răspunsul final, compania poate decide să renunțe la ei din lista de e-mail.

Marketing prin email