Fiecare om contează
În momentul în care decizi să îți creezi o afacere de succes, oamenii nu mai sunt doar cifre în tabelele de raportare de la final de campanie. Trebuie să empatizezi cu clienţii, să alegi momentele potrivite, modul în care comunici cu ei şi ceea ce vrei să le transmiţi. Pentru a câștiga audiența actuală, extrem de activă şi de critică, tehnologia este vitală .
Cu ajutorul nostru, poți să studiezi comportamentul clienţilor tăi pentru a lua decizii adecvate. Informațiile colectate de noi te ajută să îi cunoşti mai bine, pentru a-i ajuta să obţină ceea ce doresc. Experiența ne învață să analizăm întâi şi apoi să ne folosim creativitatea. Astfel contribuim la promovarea corectă a serviciilor și produselor tale.
Informaţiile corecte cresc performanţele
Este adevărat că toate companiile folosesc tehnologia de mai multe decenii, dar câteva lucruri s-au schimbat.
În primul rând, așteptările clienților sunt foarte diferite acum. Știm că aproximativ 80% din achiziții sunt cercetate online înainte ca un client să intre într-un magazin. Tot mai mulți clienți preferă în prezent să își finalizeze achiziția online.
Și totuși performanța umană este esența transformării digitale. Performanța umană creează tipul de valoare care duce la venituri. Tehnologiile digitale folosite inteligent oferă mai mult decât rânduri suplimentare de automatizare.
Termenul de strategie a devenit tot mai complex. Strategia trebuie simplificată în funcție de elementele sale esențiale. Iată o sugestie:
Strategia stabilește o direcție, secvențiază resursele și creează angajamente.
Strategie de succes în lumea digitală
Deși există o dezbatere constantă despre ceea ce reprezintă o strategie, direcția, secvența, resursele și angajamentul rămân elementele necesare pentru a defini transformarea.
Direcția definește „motivul” în ceea ce privește ambiția și excluderea alternativelor.
Secvența răspunde prin „când” și „ce trebuie facut prima data”.
Resursele și angajamentul finalizează discuția răspunzând la intrebările „ce” și „cine”.
Digitalul nu este diferit în termeni de strategie. Strategia digitală trebuie să devină esența strategiei de afaceri. Reînnoirea liniei de bază pentru digital și strategie elimină dezordinea, stabilind drumul echipei pe o cale de acțiune. În această reînnoire, o strategie de afaceri bine informată pe mediul digital devine un răspuns la o întrebare simplă:
Cum poate o afacere să atingă rezultatele dorite folosind tehnologia informațională?