Content marketing

Marketingul eficient necesită un conţinut extraordinar!

Construim marketing prin conţinut calitativ printr-o abordare „rafinată” de vânzare. Marketingul prin conţinut informaţional este de tipul ”oferi şi primeşti”. Oferi clienților informaţii de calitate, crescând șansele ca aceştia să îți atragă noi consumatori.

„Plan the work, work the plan!”
În centrul strategiei de marketing poziționăm întrebarea „de ce?”.
De ce creezi conţinut, pe cine ajuţi şi cum îi vei ajuta pe aceştia așa cum nimeni altcineva nu o poate face?
Marketingul prin conținut îți va construi întâi un public şi apoi va genera venituri sporite, costuri mai mici sau clienţi mai buni.

Content Marketing
Content Marketing

Vrei rezultate mai bune?

Varietatea şi creativitatea îţi vor evidenţia conţinutul postat. La acestea vor contribui diverse mijloace media, cum ar fi clipuri video, poze, infografice, conţinut audio, chiar şi evenimente live. Social media este un supliment ideal pentru marketingul prin conţinut. Oamenii distribuie şi redistribuie conţinutul pe aceste platforme.

Site-urile web, blogurile, revistele, buletinele informative, articolele şi multe altele pot fi surse foarte bune pentru acest tip de marketing. El funcţionează numai atunci când strategiile sunt clare astfel încât modul în care se produce conţinutul să fie clar. Există mai multe strategii care pot fi adoptate în funcţie de produs şi modul în care companiile decid să îi facă reclamă online. O altă abordare este Strategia de valoare monetară în care este creat un blog pentru a economisi bani pe un anumit produs (ex. facturile de electricitate).

Și aici e nevoie de o strategie de marketing?

Da! Pe lângă faptul că ai nevoie de o strategie, trebuie să o documentezi. Cei care au o strategie documentată de marketing prin conţinut:

  • Sunt mult mai eficienți în crearea diverselor tipuri de conţinut;
  • Utilizează cu mai multă ușurință tacticile de marketing pe diverse canale social media;
  • Sunt capabili să justifice alocarea unui procent mai mare din bugetul de marketing pentru acest conţinut.

Nu există un plan foarte bine delimitat pentru a construi o strategie de marketing prin continut, deci fiecare campanie va fi unică. Totuși, există câteva componente comune:

  • Planul de afaceri. Acoperă obiectivele pe care le ai pentru programul de conținut, valoarea unică pe care dorești să o furnizezi prin conținut și detalii despre modelul tău de afaceri.
  • Audiența. Definește segmentele de public pentru care vei crea conținutul, nevoile acestora și cum să arate ciclul de implicare al conținutului;

 

  • Povestea mărcii tale. Ce idei și mesaje dorești să comunici și cum vezi evolutia continutului după ce l-ai distribuit publicului;
  • Planul pentru canalul de distribuire. Ce platforme vei folosi pentru a-ți spune povestea? Ce criterii, procese și obiective au fiecare și cum le vei conecta, astfel încât să creezi o conversație coerentă despre brand?

Folosește blogul în afacerea ta

Scopul principal al blogului nu este să vândă, ci mai degrabă să informeze. El poate să trezească curiozitatea şi să atragă public nou prin articolele relevante, trimiţându-i către site pe toţi cei interesaţi să afle mai multe.

Din momentul în care te-ai decis să îţi faci un blog, iar acesta este public, de fapt începi un parteneriat cu cititorii tăi. Le oferi conţinut de calitate, articole interesante, scrise corect, iar ei te răsplătesc devenindu-ţi cititori fideli. Deja ai un business, iar dacă iubeşti ceea ce faci, vei excela!

Content Marketing

Blogging-ul în sine poate fi o afacere de succes!

Publicarea articolelor pe blog este un proces relativ simplu, administrarea articolelor făcându-se printr-o interfaţă prietenoasă foarte similară cu cea a unui website. Va trebui să fii aproape de cititorii articolelor tale, prin verificarea permanentă a comentariilor şi întrebărilor ce apar în legătură cu informaţiile oferite. Recomandabil este să promovezi articolele şi prin alte medii (Facebook Ads, forumuri, etc), pentru că business-ul tău să fie expus mereu unui public nou.

Atragerea traficului. Beneficii.

Eficientizezi vânzarea și atragi trafic din căutări. Datorită expresiilor relevante pe care le introduci în articolele tale, utilizatorii pot găsi ceea ce tu ai scris. Astfel ai şansa ca link-ul către site-ul oficial pe care l-ai pus în articol să fie accesat.
Obţii poziţii mai bune în Google, prin optimizarea articolelor pentru motoarele de căutare va creşte poziţia la căutări după expresii din acele articole.
Atragi trafic de pe alte site-uri. Întreții o bună practică în relații publice.

Cum te ajută BLOGUL să ai vânzări mai mari?

Întăreşti relaţia cu clienţii! Îi apropii de compania şi produsele tale, prin scrierea de articole care să răspundă la întrebările lor. Apoi vei crea un dialog şi vei afla mai multe despre ce nevoi există, prin comentariile pe care ei le postează.
Creşti încrederea în compania ta! Datorită articolelor pe care le scrii (articole ce răspund la majoritatea întrebărilor pe care le primeşti de la clienţi), cei interesaţi de produsele şi serviciile din domeniul tău, vor considera că ai mereu răspunsul potrivit.
Atragi public nou, bine segmentat – prin scrierea de articole generale, ce cuprind cuvinte cheie relevante pentru domenii similare. Este mult mai eficient decât să ai un simplu magazin online.

Servicii Oferite

Digital Marketing Bureau oferă servicii personalizate de marketing online şi indiferent de proiectul dvs, noi vă oferim soluţia cea mai potrivită pentru a avea rezultatele dorite!

Digital Strategy

Digitizarea modifică fundamental natura concurenţei, estompează liniile dintre sectoare, punând noi cerinţe atât în ​​ceea ce priveşte conducerea, cât şi strategia organizaţională.

SEO

SEO reprezintă cea mai bună strategie de a genera venituri, prin creşterea traficului calitativ al unui site. SEO vizează asigurarea celor mai eficiente metode.

Social Media

Instrumentele pe care vi le propunem sunt cele mai cunoscute şi utilizate: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Youtube, Google +, Pinterest.

Direct Marketing

Această metodă îţi va permite să comunici direct cu clienţii, datorită varietăţii mijloacelor media, cum ar fi email-ul, newslettere, publicitatea prin bannere.

PR & Content Marketing

Marketingul prin conţinut este o tehnică care recomandă realizarea şi distribuirea de conţinut relevant şi original, pentru a atrage şi implica un public ţintă.

Branding & Web Design

Site-ul tău trebuie să aibă un design atractiv, să fie funcţional şi uşor de folosit, iar brand-ul tău să întrunească toate informaţiilor legate de un produs, serviciu sau organizaţie.

Pachete de servicii

Ne propunem întotdeauna să vă oferim o strategie care să propulseze afacerea dvs., prin urmare implementăm eficient online campaniile de marketing care vă vor aduce trafic, solicitări şi vânzări.

WEB
DESIGN

WD

  • Realizare site
  • Configurare
  • Optimizare SEO
  • Continut marketing
  • Google Analitics

Contactează-ne

SOCIAL MEDIA
MARKETING

SM

  • Postari Fb & Ig
  • Campanii Ads
  • Concepere bannere
  • Design grafic
  • Alte servicii

Contactează-ne

MARKETING
DIRECT

MD

  • Email Marketing
  • Newsletter Marketing
  • Marketing prin SMS
  • Design grafic
  • Alte servicii

Contacteaza-ne

PACHET
ENTERPRISE

PE

  • Strategie de marketing
  • Web Design
  • Social media
  • Marketing direct
  • Blogging

Contacteaza-ne