Ce înseamnă PPC marketing?
Pay Per Click (PPC) este o metodă de achiziție pentru publicitate online. Agentul de publicitate plătește o taxă proporțională cu numărul de clicuri primite (rata de clic). Acestea se înregistrează atunci când un utilizator face clic pe reclamă.
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care AdWords il poate face pentru afacerea ta este sa o propulseze în pozițiile superioare ale motorului de căutare. Este posibil să se utilizeze PPC pe diverse site-uri, Facebook, Linkedin și alte rețele sociale. Totuși, cea mai eficientă formă de PPC aparține lui Google și folosește un instrument numit AdWords pentru a crea reclame. Acesta generează cea mai mare parte a veniturilor Google, in jur de 16 mld. dolari.
Atunci când se efectuează o căutare, ceea ce apare în mijlocul paginii este numit căutare organică sau naturală. PPC vor fi plasate preferențial, în partea de sus și partea frontală dreaptă a ecranului.
Îți punem la dispoziție specialiști în PPC marketing
Marja de profit și creșterea ratei de conversie sunt doi factori principali pe care îi luăm în considerare când utilizăm PPC.
Atunci când un produs este vândut, iar marja de profit este subtila, vânzătorul nu va face bani. În cazul în care banii sunt cheltuiți pe PPC pentru acel anumit produs, se va reduce în mod evident din profitul companiei.
Pe de altă parte, în cazul în care o companie are un produs care face o marjă de profit bună, atunci ea ar trebui să-și investească banii în PPC.
Pentru creșterea ratei de conversie, compania trebuie să înțeleagă psihologia persoanei care caută pe Net. De obicei, această sarcină, de a produce reclame de calitate în urma studiului profilului clienților, ne revine. Pentru cei care nu își permit să aloce buget specialiștilor, Google oferă consiliere în secțiunea de ajutor (video-uri, formare, ghiduri).
Reclamele eficiente pentru Google AdWords trebuie să fie:
1) Relevante: afișați interogarea de căutare în anunț;
2) Focusate pe avantajele serviciilor/produselor care aduc valoare clientului;
3) Diferite: spune ceva ce nimeni altcineva nu spune;
4) Explicite: includ un indemn la actiune (call-to -action);
5) Atragătoare pentru clienții care utilizeaza internet pe mobil.
2) Body copy;
3) Oferte;
4) Apel la acțiune;
5) adresa URL de destinație;
6) Paginile de destinație.
Cum știu că PPC funcționează?
Monitorizăm activitatea de evaluare PPC a diverșilor factori tot prin intermediul unui software Google (Scorul de Calitate PPC):
1) Click-through-rate;
2) Pagina de destinație;
3) Performanța istorică;
4) Diverși factori relevanți;
5) Relevanța anunțurilor;
6) Relevanța cuvintelor cheie.