În mod tradițional, publicitatea prin radio si televiziune face apel rapid la un număr mare de consumatori. Acest tip de publicitate clasică se adresează în general nevoilor lor de bază și imediate. Efectele sale sunt totuși greu măsurabile. Pe măsură ce companiile încearca să aprofundeze relația cu clienții, putem apela la noi instrumente de interacțiune mai ușor măsurabilă.
Una dintre cele mai eficiente strategii online este utilizarea de buletine informative pe email. Acestea permit companiilor să vorbească despre ele și produsele lor într-un mod care nu supun clienții unor tentative de vânzare. Este o formă mai lejera de publicitate care respectă consumatorul, creând clienți fideli și ajutandu-i pe cei vechi sa revina.
Ce este Newsletter Marketing?
- Newsletter marketing implica trimiterea de buletine informative părților interesate.
- Majoritatea companiilor de astăzi tin legătura cu clienții prin email, modul cel mai ieftin și mai rapid de a produce date mai ușor de studiat.
- Pe baza lor se poate crea ulterior continut pentru buletine tot mai relevante.
Buletinele conțin o gamă de informatii care nu sunt legate exclusiv de cumpărături. Companiile pot include știri, statistici interesante și articole. Deoarece consumatorii si-au aratat deja interesul in a primi newsletter-ul, companiile pot crea conținut mai interesant pentru ei.
Informații despre mai multe produse, vânzări sau inițiative ale companiei pot fi conținute într-un singur buletin de email. Aceste informații sunt de multe ori mai detaliate decât ceea ce ar putea fi inclus într-un anunț de ziar sau radio, pentru că nu există nici o limită pe durata unui e-mail.
De asemenea, aspectul multimedia al email-ului permite includerea de link-uri care permit clienților să cumpere produse imediat. Ele prezintă canale de vânzări convenabile ce conduc clienții direct pe site-ul oficial al unei companii.
Gândeşte-te cu cine ai vrea să lucrezi şi prezintă-te, scoţând în evidenţă toate atuurile de care dispui. Promovarea pe Facebook se referă la folosirea activă a unei pagini de Facebook drept canal de comunicare pentru a atrage și a menţine contactul cu clienţii. Echipa noastră are grijă să conceapă cea mai potrivită strategie, cu focus pe obţinerea unor rezultate durabile. După ce identificăm nevoile publicului ţintă, exploatăm toate opţiunile şi avantajele oferite de platforma Facebook.
Buletinul de marketing se bazează pe furnizarea informațiilor relevante, de calitate, pe o bază consistentă.
Cine are nevoie de marketing prin newsletter?
-
Costul redus de a crea un buletin informativ prin e-mail înseamnă că cele mai multe companii pot menține această strategie de marketing în curs de desfășurare. Pentru unele întreprinderi mici, cu bugete de marketing modeste, buletine de știri sunt o modalitate foarte bună de a păstra legătura cu clienții fără a cumpăra anunțuri scumpe la radio sau televiziune.
-
Companiile cu linii mari de produse, multe vânzări și oferte speciale au de obicei mai multe informații pe care sa le transmita clienților la un moment dat. De asemenea, au departamente de marketing mai scumpe oferind copywriteri si designeri, care sunt special instruiți pentru a crea design placut buletinelor informative trimise pe email. Echipa noastră vă oferă posibilitatea de a externaliza aceste servicii.
Strategii de marketing prin newsletter de succes:
-
Dezvoltam conținut de rezerva. Putem scrie câteva articole care pot fi publicate în orice moment în care nu există suficient conținut pentru a umple buletinul informativ;
-
Stabilim parteneriate. Dezvoltarea relațiilor cu alte companii sau cauze pot ridica gradul de interes al cititorilor;
-
Adaptam lungimea și frecvența. Cititorii doresc buletine de știri interesante, care consuma putin timp;
-
Încurajam feedback-ul. Solicitam cititorilor să comenteze buletinele informative și să sugereze subiecte pentru probleme viitoare.
Cum dezvoltam si implementam un plan de marketing prin newsletter?
Idei de continut al buletinelor informative:
– Probleme/solutii, Opinii/analize;
– Horror/povesti catastrofale, Mementouri pentru evenimente;
– Interviuri, Linkuri, Sondaje;
– Anecdote haioase si inspirationale;
– Studii de caz, Sfaturi de ajutor.
Primul pas al oricărui plan este definirea cititorilor carora li se va adresa buletinul informativ. Sunt alte întreprinderi sau clienți? Nu vor să primească oferte speciale sau sunt mai interesați de informații despre produs și companie? Știind care este publicul țintă, stabilim tonul pentru întreaga campanie.
În continuare, va fi necesar să se definească scopul buletinului. Buletinele informative vor conține informații noi, relevante și interesante pentru cititori. Cele mai multe buletine de știri sunt concepute pentru a creste vanzarile, dar altele se concentreaza pe răspândirea informatiei. In buletinele cu scop de vânzări includem oferte speciale și link-uri către magazine online.