- Este una dintre cele mai răspândite reţele de socializare din lume, al doilea site de socializare după google.com;
- Utilizatorii o pot accesa din orice loc unde există conexiune Internet pe baza unei parole;
- Are circa 1,44 miliarde de membri în întreagă lume (anul 2016, Sursă: Wikipedia);
- 1,15 miliarde de utilizatori sunt activi zilnic;
- Timp mediu petrecut zilnic pe Facebook: 20 minute;
Avantajele utilizării Facebook
- Creează prezenţă și crește vizibilitatea;
- Stimulează descoperirea și generarea de potențiali clienţi;
- Creşte vânzările prin intermediul Facebook Ads.
Pentru fiecare obiectiv de afaceri există câte un instrument profesional de marketing pe Facebook.
Noi ne vom ocupa de:
- Realizarea conţinutului ce urmează a fi publicat pe pagina ta, de la anunțuri online la diverse mesaje adaptate contextului;
- Adaptarea conţinutului în funcţie de evenimentele relevante industriei în care activezi;
- Întărirea imaginii brandului;
- Fidelizarea clienţilor existenţi şi atragerea unui nou segment de piaţă prin postări;
- Atingerea publicului ţintă prin folosirea opţiunii Facebook Ads.
Cum te ajută Facebook?
- Îţi consolidează imaginea companiei. Evidenţiază valorile acesteia şi beneficiile produselor sau serviciilor;
- Întăreşte relaţia cu clienţii existenţi şi cu cei potenţiali. Utilizatorii interesaţi pot comanda direct de la tine, prin comentarii sau mesaje de pe Facebook;
- Oferă acces la un public nou. Indiferent de profilul companiei (B2B sau B2C), vei găsi cu siguranță măcar o parte din potenţialii tăi clienţi.
Lumea este pregătită pentru produsele şi serviciile tale!
Cu siguranţă afacerea ta nu îşi va transforma activitatea într-o simplă goană după like-uri. Obiectivele strategiei afacerii tale vizează creşterea traficului companiei, generarea unor piste de vânzări, consolidarea brandului companiei, creşterea vânzărilor şi aprofundarea cunoştinţelor despre clienţi.
Pentru promovarea afacerii tale pe Instagram, trebuie în primul rând să:
- găseşti o nişă – să detaliezi exact ceea ce exprimă afacerea ta;
- foloseşti hashtag-uri – cuvinte cheie care ajută utilizatorii să grupeze căutările pe un anume subiect;
- interacţionezi cu bloggeri sau cu vedete – cu cât ai mai multe persoane care îţi urmăresc (follow) profilul de pe Instagram, cu atât ai şanse mai mari să-ţi crească vânzările.
Cum ajută Instagram la creșterea vânzărilor?
Trezeşte curiozitatea faţă de brand şi faţă de produse. O imagine foarte interesantă poate înlocui o mie de cuvinte! Creşte notorietatea brandului – produsele şi serviciile tale pot fi găsite de un public variat, ce are aceleaşi dorinţe ca publicul tău ţintă. Demonstrezi publicului tău că brandul tău are o latura estetică dezvoltată, că pune accent atât pe calitatea produselor şi a comunicării cu clienţii, cât şi pe design. Pui la dispoziţie o nouă platformă pentru promovarea online plătită a produselor tale – prin crearea unor reclame care se integrează în conţinutul nativ Instagram (bannere editate cu filtrele din Instagram).Cum îţi poate ajuta LinkedIn afacerea?
- Notorietatea brandului – aduce un plus de încredere şi experienţă brandului, iar cei care te urmăresc vor avea informaţii noi despre afacerea ta;
- Recrutare online – poţi găsi cei mai potriviţi angajaţi;
- Interacţionezi cu utilizatorii – îţi cunoşti audienţa şi interacţionezi cu ea, prilej bun pentru a comunica mesajul tău;
- Promovarea pe LinkedIn – afişezi evenimentele pe grupuri de interes;
- Creşterea traficului pe website – îţi poţi afişa adresa site-ului tău pentru utilizatorii care doresc să afle mai multe informaţii.
- Potrivit pentru promovare online;
- Îl poţi folosi ca un blog si este o sursă de inspiraţie;
- Poate fi o formă de bookmarking ( poţi păstra imaginile şi clipurile favorite, în loc să colectezi link-uri spre acestea).
Ce poţi face pe Pinterest?
Marketingul pe Pinterest este foarte simplu, blogul sau site-ul putându-se promova în acelaşi mod, ataşând link către el la fiecare poză sau video publicat. Foarte multe companii folosesc deja Pinterest în acest scop.
Îl poţi folosi şi ca o platforma de baza de date, în care conţinutul tău să fie găsit de alţii. Lucrul acesta se realizează prin intermediul hashtag-urilor, etichete din descrierea pin-urilor.
Chiar mai mult
Poţi utiliza facilităţile oferite de Pinterest pentru business – descoperi audienţă şi îţi poţi urmări creşterea brandului pe reţea. Se pot crea panouri atractive cu produsele şi serviciile tale – sub formă unui catalog, pe care să îl răsfoiască utilizatorii. Creezi identitatea vizuală a brandului – conţinutul vizual pe care îl postezi pe Pinterest este definitoriu pentru brandul tău. Creşti notorietatea brandului tău – utilizezi cuvinte cheie relevante şi le grupezi în categorii potrivite.
Cum te ajută Twitter să îţi dezvolti afacerea?
Profită de faptul că ai adresele de mail ale partenerilor de afaceri, furnizorilor, vânzătorilor, contractorilor, concurenţilor sau colegilor şi organizaţiilor profesionale şi începe cu ei!. Twitter te ajută să găseşti persoanele pe care deja le cunoşti, iar alte persoane necunoscute vor începe să te urmărească dacă sunt interesate de postările tale!
- Aduce vizibilitate;
- Este un canal alternativ de promovare online;
- Prin Twitter Ads poți stimula creşterea numărului de vizite către site-ul tău, numărul de instalări ale app-ului tău şi creşterea comunităţii tale de followeri.
YouTube
Suntem siguri că ţi-ai dori să îţi poţi prezenta produsele cu ajutorul materialelor video, având o audienţă ridicată! YouTube este locul ideal pentru potentiali clienti. Fiind cel mai mare site de video sharing din lume, îţi oferă oportunitatea de a-ţi face cunoscută afacerea şi produsele. În momentul în care postezi un clip pe YouTube, acesta poate fi distribuit pe alte canale social media. Dacă e interesant, poate deveni viral. Un alt pas spre succes îl faci prin prezentarea şi promovarea pe YouTube a mărcii tale, având grijă să îi creezi un branding personal.Statisticile arată că:
- YouTube are peste 1,2 miliarde de utilizatori;
- Mai mult de 3 miliarde de clipuri sunt vizualizate zilnic;
- Peste 17 milioane de persoane au conectat canalul de YouTube la alte reţele de socializare (Facebook, Twitter etc);
- Acoperă 95% din populaţia cu acces la Internet, datorită posibilităţii de a naviga în 76 de limbi diferite;
- Milioane de persoane se abonează la diverse canale în fiecare zi.
Descoperă pachetul nostru complet de servicii Social Media, care include strategii personalizate, gestionare a conținutului și analize periodice pentru a-ți optimiza prezența online.