Facebook

Facebook-ul este o reţea de socializare care oferă posibilitatea de a contacta persoane apropiate, dar şi persoane încă necunoscute.

  • Este una dintre cele mai răspândite reţele de socializare din lume, al doilea site de socializare după google.com;
  • Utilizatorii o pot accesa din orice loc unde există conexiune Internet pe baza unei parole;
  • Are circa 1,44 miliarde de membri în întreagă lume (anul 2016, Sursă: Wikipedia);
  • 1,15 miliarde de utilizatori sunt activi zilnic;
  • Timp mediu petrecut zilnic pe Facebook: 20 minute;

 

Facebook
Social Media

Avantajele utilizării Facebook

  • Creează prezenţă și crește vizibilitatea;
  • Stimulează descoperirea și generarea de potențiali clienţi;
  • Creşte vânzările prin intermediul Facebook Ads.

Facebook îţi permite să creezi pagini de afaceri pentru compania ta cu o bază consistentă de fani pentru produsele şi serviciile pe care le oferi. Dispunând de aproape un miliard de clienţi potenţiali, multe afaceri ar putea beneficia de strategia de promovare pe Facebook. Reclama pe rețelele de socializare ajunge la foarte mulți utilizatori și poate fi mai ușor direcționată și monitorizată.

Promovarea pe Facebook se referă la folosirea activă a unei pagini de Facebook drept canal de comunicare pentru a atrage și a menţine contactul cu clienţii.
Echipa noastră are grijă să conceapă cea mai potrivită strategie, cu focus pe obţinerea unor rezultate durabile. După ce identificăm nevoile publicului ţintă, exploatăm toate opţiunile şi avantajele de marketing pe Facebook.
Gândeşte-te cu cine ai vrea să lucrezi şi prezintă-te inclusiv pe rețele de socializare, scoţând în evidenţă toate atuurile de care dispui.

Pentru fiecare obiectiv de afaceri există câte un instrument profesional de marketing pe Facebook.

Noi ne vom ocupa de:

  • Realizarea conţinutului ce urmează a fi publicat pe pagina ta, de la anunțuri online la diverse mesaje adaptate contextului;
  • Adaptarea conţinutului în funcţie de evenimentele relevante industriei în care activezi;
  • Întărirea imaginii brandului;
  • Fidelizarea clienţilor existenţi şi atragerea unui nou segment de piaţă prin postări;
  • Atingerea publicului ţintă prin folosirea opţiunii Facebook Ads.

Cum te ajută Facebook?

  • Îţi consolidează imaginea companiei. Evidenţiază valorile acesteia şi beneficiile produselor sau serviciilor;
  • Întăreşte relaţia cu clienţii existenţi şi cu cei potenţiali. Utilizatorii interesaţi pot comanda direct de la tine, prin comentarii sau mesaje de pe Facebook;
  • Oferă acces la un public nou. Indiferent de profilul companiei (B2B sau B2C), vei găsi cu siguranță măcar o parte din potenţialii tăi clienţi.

Instagram

Instagram este o reţea de socializare care îţi permite să postezi diferite imagini (sau videoclipuri) pentru a le împărtăşi cu prietenii sau-în cazul nostru, clienții tăi.
Există şi o opţiune care postează în mod automat fotografiile şi pe alte reţele de socializare precum Facebok sau Twitter, fără eforturi suplimentare.
Această reţea de socializare tot mai apreciată se concentrează exclusiv pe partea vizuală, iar fotografiile de calitate îți pot aduce multe avantaje.

Instagram
Social Media

Lumea este pregătită pentru produsele şi serviciile tale!

Cu siguranţă afacerea ta nu îşi va transforma activitatea într-o simplă goană după like-uri. Obiectivele strategiei afacerii tale vizează creşterea traficului companiei, generarea unor piste de vânzări, consolidarea brandului companiei, creşterea vânzărilor şi aprofundarea cunoştinţelor despre clienţi.

Pentru promovarea afacerii tale pe Instagram, trebuie în primul rând să:

  • găseşti o nişă – să detaliezi exact ceea ce exprimă afacerea ta;
  • foloseşti hashtag-uri – cuvinte cheie care ajută utilizatorii să grupeze căutările pe un anume subiect;
  • interacţionezi cu bloggeri sau cu vedete – cu cât ai mai multe persoane care îţi urmăresc (follow) profilul de pe Instagram, cu atât ai şanse mai mari să-ţi crească vânzările.

Cum ajută Instagram la creșterea vânzărilor?

Trezeşte curiozitatea faţă de brand şi faţă de produse. O imagine foarte interesantă poate înlocui o mie de cuvinte!
Creşte notorietatea brandului – produsele şi serviciile tale pot fi găsite de un public variat, ce are aceleaşi dorinţe ca publicul tău ţintă.
Demonstrezi publicului tău că brandul tău are o latura estetică dezvoltată, că pune accent atât pe calitatea produselor şi a comunicării cu clienţii, cât şi pe design.
Pui la dispoziţie o nouă platformă pentru promovarea online plătită a produselor tale – prin crearea unor reclame care se integrează în conţinutul nativ Instagram (bannere editate cu filtrele din Instagram).

LinkedIn

LinkedIn este un instrument foarte util pentru companii, în special pentru B2B marketing (business to business marketing). Postarea articolelor pe LinkedIn este un beneficiu oferit de acest canal social, deci oricine are cont poate posta şi comenta împreună cu cititorii săi aceste articole. Comparativ cu postările normale, LinkedIn reprezintă o oportunitate pentru utilizatori interesați de subiecte profesionale, la un nivel ridicat de expertiză.

Cel mai important lucru care trebuie reţinut: LinkedIn este despre business networking şi business development. Cu ajutorul unor postări și anunțuri online relevante, devii vizibil/ă într-o reţea în creştere şi care priveşte atent ce se întâmplă în interiorul ei. Este locul cel mai potrivit în care poţi găsi directorul general al companiei pe care o doreşti cel mai tare ca şi client al tău, dar pe care ai avea şanse mai mici să-l întâlneşti în realitate. Prin LinkedIn puteți intra în legătură și să începeţi cel puțin un dialog profesional.

LinkedIn
LinkedIn

Cum îţi poate ajuta LinkedIn afacerea?

  • Notorietatea brandului – aduce un plus de încredere şi experienţă brandului, iar cei care te urmăresc vor avea informaţii noi despre afacerea ta;
  • Recrutare online – poţi găsi cei mai potriviţi angajaţi;
  • Interacţionezi cu utilizatorii – îţi cunoşti audienţa şi interacţionezi cu ea, prilej bun pentru a comunica mesajul tău;
  • Promovarea pe LinkedIn – afişezi evenimentele pe grupuri de interes;
  • Creşterea traficului pe website – îţi poţi afişa adresa site-ului tău pentru utilizatorii care doresc să afle mai multe informaţii.

 

Pinterest

Pinterest este o reţea socială menită să conecteze oamenii din întreaga lume prin lucrurile pe care le găsesc interesante. Este foarte uşor de folosit, are un design perfect pentru prezentarea conţinutului vizual, fiind o combinaţie între un site de bookmarking şi un „panou virtual” ce permite utilizatorilor să insereze („pin”) imagini şi clipuri video pe diverse categorii.

Te poate ajuta prin mai multe forme:

  • Potrivit pentru promovare online;
  • Îl poţi folosi ca un blog si este o sursă de inspiraţie;
  • Poate fi o formă de bookmarking ( poţi păstra imaginile şi clipurile favorite, în loc să colectezi link-uri spre acestea).
Pinterest

Ce poţi face pe Pinterest?

Marketingul pe Pinterest este foarte simplu, blogul sau site-ul putându-se promova în acelaşi mod, ataşând link către el la fiecare poză sau video publicat. Foarte multe companii folosesc deja Pinterest în acest scop.

Îl poţi folosi şi ca o platforma de baza de date, în care conţinutul tău să fie găsit de alţii. Lucrul acesta se realizează prin intermediul hashtag-urilor, etichete din descrierea pin-urilor.

Chiar mai mult

Poţi utiliza facilităţile oferite de Pinterest pentru business – descoperi audienţă şi îţi poţi urmări creşterea brandului pe reţea. Se pot crea panouri atractive cu produsele şi serviciile tale – sub formă unui catalog, pe care să îl răsfoiască utilizatorii.
Creezi identitatea vizuală a brandului – conţinutul vizual pe care îl postezi pe Pinterest este definitoriu pentru brandul tău.
Creşti notorietatea brandului tău – utilizezi cuvinte cheie relevante şi le grupezi în categorii potrivite.

Twitter

Twitter este o platformă de comunicare care îţi permite să transmiţi mesaje celor înscrişi în lista ta în limita a 140 de caractere. Este considerat un instrument de microblogging, deoarece aici poţi relua orice conţinut web: blog, pagină de site sau variantă PDF, fotografie, video- în formă prescurtată.

Acest instrument de comunicare este ideal pentru abordarea clienţilor potenţiali, deoarece poţi urmări persoane necunoscute fără o abordare excesiv de formală şi nu există limita numărului de 5000 de prieteni (FB).
Pentru dezvoltarea şi promovarea afacerii pe Twitter, se verifică periodic câţi urmăritori interesaţi există cu adevărat şi dacă mai au conturi active.

Twitter
Twitter

Cum te ajută Twitter să îţi dezvolti afacerea?

Profită de faptul că ai adresele de mail ale partenerilor de afaceri, furnizorilor, vânzătorilor, contractorilor, concurenţilor sau colegilor şi organizaţiilor profesionale şi începe cu ei!. Twitter te ajută să găseşti persoanele pe care deja le cunoşti, iar alte persoane necunoscute vor începe să te urmărească dacă sunt interesate de postările tale!

  • Aduce vizibilitate;
  • Este un canal alternativ de promovare online;
  • Prin Twitter Ads poți stimula creşterea numărului de vizite către site-ul tău, numărul de instalări ale app-ului tău şi creşterea comunităţii tale de followeri.

YouTube

Suntem siguri că ţi-ai dori să îţi poţi prezenta produsele cu ajutorul materialelor video, având o audienţă ridicată!

YouTube este locul ideal pentru potentiali clienti. Fiind cel mai mare site de video sharing din lume, îţi oferă oportunitatea de a-ţi face cunoscută afacerea şi produsele. În momentul în care postezi un clip pe YouTube, acesta poate fi distribuit pe alte canale social media. Dacă e interesant, poate deveni viral.
Un alt pas spre succes îl faci prin prezentarea şi promovarea pe YouTube a mărcii tale, având grijă să îi creezi un branding personal.

YouTube
YouTube

Statisticile arată că:

  • YouTube are peste 1,2 miliarde de utilizatori;
  • Mai mult de 3 miliarde de clipuri sunt vizualizate zilnic;
  • Peste 17 milioane de persoane au conectat canalul de YouTube la alte reţele de socializare (Facebook, Twitter etc);
  • Acoperă 95% din populaţia cu acces la Internet, datorită posibilităţii de a naviga în 76 de limbi diferite;
  • Milioane de persoane se abonează la diverse canale în fiecare zi.

YouTube te îndrumă să stabileşti o viziune pentru compania ta. Prin urmare, daca aduci idei noi despre ceea ce vrei să iti reprezinte brandul, creezi un cadru in care să-ţi atingi obiectivele.

Poţi crea o comunitate avand la dispoziţie toate elementele unei reţele sociale (like, comment, share, embed. Astfel, utilizatorii pot interacţiona cu business-ul tău şi se pot abona la contul tău de YouTube.

Poţi face demonstraţii video de produse. Deoarece un clip video cuprinde mai multe aspecte ale unui produs, ofera mai multe detalii relevante.

Poţi pune link-uri direct către propriul site.  Ai posibilitatea de a adauga link-uri („Annotations”) direct în propriul video (de pe butonul „Enhancements”.

Se poate face o analiză a produselor ce au avut succes. YouTube are propriul Analytics prin care se pot analiza indicatorii de eficientă ai video-urilor.

Servicii Oferite

Digital Marketing Bureau oferă servicii personalizate de marketing online şi indiferent de proiectul dvs, noi vă oferim soluţia cea mai potrivită pentru a avea rezultatele dorite!

Digital Strategy

Digitizarea modifică fundamental natura concurenţei, estompează liniile dintre sectoare, punând noi cerinţe atât în ​​ceea ce priveşte conducerea, cât şi strategia organizaţională.

SEO

SEO reprezintă cea mai bună strategie de a genera venituri, prin creşterea traficului calitativ al unui site. SEO vizează asigurarea celor mai eficiente metode.

Social Media

Instrumentele pe care vi le propunem sunt cele mai cunoscute şi utilizate: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Youtube, Google +, Pinterest.

Direct Marketing

Această metodă îţi va permite să comunici direct cu clienţii, datorită varietăţii mijloacelor media, cum ar fi email-ul, newslettere, publicitatea prin bannere.

PR & Content Marketing

Marketingul prin conţinut este o tehnică care recomandă realizarea şi distribuirea de conţinut relevant şi original, pentru a atrage şi implica un public ţintă.

Branding & Web Design

Site-ul tău trebuie să aibă un design atractiv, să fie funcţional şi uşor de folosit, iar brand-ul tău să întrunească toate informaţiilor legate de un produs, serviciu sau organizaţie.

Oferta noastră de preţuri

Ne propunem întotdeauna să vă oferim o strategie care să propulseze afacerea dvs., prin urmare implementăm eficient online campaniile de marketing care vă vor aduce trafic, solicitări şi vânzări.

MAGAZINE
ONLINE

de la 380 lei

  • ∙ Configurare
  • ∙ Optimizare SEO
  • ∙ Responsive
  • ∙ Pop UP Newsletter
  • ∙ ALte optiuni

Citeşte mai departe

SOCIAL MEDIA
MARKETING

de la 650 lei

  • ∙ Postari Fb & Ig
  • ∙ Campanii Ads
  • ∙ Concepere bannere
  • ∙ Editare videoclipuri
  • ∙ Alte servicii

Citeşte mai departe

MARKETING
DIRECT

Cere oferta!

  • ∙ Email Marketing
  • ∙ Newsletter Marketing
  • ∙ Marketing prin SMS
  • ∙ Landing page

Contacteaza-ne

PACHET
ENTERPRISE

Cere oferta!

  • ∙ Strategie de marketing
  • ∙ Web Design
  • ∙ Social media
  • ∙ Marketing direct
  • ∙ Blogging

CONTACTEAZA-NE