Știi cât de importante sunt serviciile SEO?
Ce legătură are partea tehnică de SEO cu creșterea vânzărilor? De procesul de optimizare SEO depinde pagina afacerii tale să fie găsită și vizitată în mediul online.
Demersurile de marketing online au ca scop final atragerea de vizitatori direct interesaţi de produsele şi serviciile tale. După aceea putem vorbi de rata de conversie. Este esențial să te ocupi de optimizarea pentru motoarele de căutare.
Search Engine Optimization (SEO) reprezintă un concept-umbrelă cu caracteristici din mai multe departamente (marketing/dezvoltare/specialist SEO). Pentru o strategie SEO eficientă, folosim o listă de cuvinte cheie principale, campanii AdWords cu conţinut de calitate şi multă răbdare. În acest sens, ajustăm elemente precum titlu, descrieri, URL-uri, conţinut, creşterea vitezei site-ului şi multe altele în concordanţă cu cerinţele Google.
Toate acestea sunt incluse în cele mai populare strategii de marketing și sunt necesare pentru ca site-ul tău să fie cât mai bine poziționat în rezultatele de căutare.
O pagină de calitate trebuie să:
- aibă CONŢINUT util, de calitate şi, pe cât posibil, unic;
- aibă cuvinte cheie în tag-ul H1, linkuri de ieşire, link-uri la documente şi materiale (video şi PDF-uri), butoane Twitter şi Facebook (titlurile de cod HTML);
- fie actualizată la nivel de software, cu cele mai recente standarde şi multimedia încorporate;
- țină cont de aspecte tehnice (viteză de încărcare a site-ului, elemente specifice fiecărei pagini, formatări în pagină, arhitectura site-ului).
Cum utilizăm SEO pentru afacerea ta?
Procesul de optimizare SEO este direcționat spre a atrage trafic organic pe tot parcursul anului. În cazul optimizării on-site, creăm pagini care să fie dedicate cuvântului cheie. De asemenea, optimizăm paginile în funcție de acel cuvânt, precum şi întregul conţinut al paginii (texte, poze etc).
În cazul optimizării off-site adunăm link-uri relevante de pe alte site-uri și analizăm concurenţa pentru a-ți asigura o cât mai bună diferențiere. Pe lângă cuvintele cheie, mai luăm în considerare:
– vizitatorii organici lunari
– calitatea acestora (cei care se convertesc)
– rată de retenţie (cei care revin pe site)
– utilizatorii care folosesc numele site-ului pentru căutările de brand.