Facebook a obținut în 2017 un profit net de 15.934 mil dolari la venituri totale de 40.653 mil dolari, adică o rată extraordinară a profitului de 39.19%.
Această statistică prezintă Facebook pe venituri anuale și venitul net din 2007 până 2017. Veniturile Facebook au crescut de la 7,87 de miliarde în 2013 la 40,7 de miliarde de dolari în 2017. În acest an, Facebook a acumulat un profit net de 15,9 de miliarde de dolari SUA, primul, în clasament, printre societăţile mass-media sociale din punct de vedere al veniturilor anuale.
Majoritatea veniturilor Facebook sunt generate din publicitate – trecerea la e-commerce și online marketing nu a fost niciodată mai evidenta decât în 2016. Alţi factori generatori de venituri sunt marketingul online şi promovare în timpul evenimentelor, cum ar fi alegerile din SUA din 2016, în care publicitatea online a jucat un rol major.
Peste 2 mild. de utilizatori activi lunar
• Numărul total de utilizatori activi lunar: 2,072 de miliarde
• Numărul total de mobil utilizatori activi lunar: 1,66 de miliarde
• Numărul total de utilizatori Desktop activi zilnic: 1,368 de miliarde
• Numărul total de utilizatori mobil activi zilnic : 1,57 de miliarde
Facebook are utilizatori mai mult decât orice altă reţea socială 2,07 de miliarde de utilizatori activi pe lună. Asta e mai mult de o treime din întreaga populaţie a lumii. Numărul poate părea copleşitor, dar cu o înţelegere solidă cine sunt acei utilizatori — şi modul în care utilizează reţeaua — vă puteţi dezvolta o strategie pentru a angaja cei mai importanți utilizatori.
82 % dintre utilizatorii de Facebook au terminat cel puțin o facultate. Facebook a fost o idee a studentului Mark Zuckerburg. Înainte de a deveni reţeaua socială Facebook, a fost de fapt numit „Coursematch”. Acesta a fost dezvoltat pentru a permite oamenilor să-și creeze profiluri pentru cursurile la care au participat. Poate datorită acestui fapt, putem zice, că Facebook are utilizatorii cu cel mai înalt nivel educațional.
2.5 milioane de companii din SUA cumpără anunţuri pe Facebook, cheltuind 1.500 $ pe an
Potrivit unui nou raport de la Borrell Associates, aproape 80 % din întreprinderile locale au o pagina de Facebook, iar 62% cumpără reclama pe Facebook. Se estimează, de asemenea, ca există peste 2,5 de milioane afaceri din SUA care plătesc pentru anunţuri sau amplifica mesaje pe Facebook, cheltuind în medie de 1.500 $ pe an. Populaţia de studiu este formată dintr-un amestec de afaceri din SUA, un subset la care se califică drept întreprinderi mici. Cu toate acestea, unele dintre persoanele intervievate reprezintă cheltuieli mai mari, de exemplu,agenţiile de publicitate, cu media anuală şi bugetele de marketing de peste 100.000 de dolari.
Dupa efectuarea sondajului, 85% a raportat ca au cel putin o pagină social media. Dintre acestea, 96 la sută au fost pe Facebook si Twitter. Interesant, Snapchat nu este pe listă. Raportul explorează, de asemenea, mass-media sociale și pe domenii de activitate. De exemplu, 94 % din dealeri auto a spus ca au avut o pagina de Facebook, şi 82% au cumpărat publicitate pe social media. În plus, 92 % dintre agenţiile de publicitate de cablu TV a avut o prezenţă pe Facebook şi 78% au cumpărat Facebook ads.
Studiu a constatat că 80 % dintre IMM-uri au avut o prezenţă socială mass-media, dar numai 19% au plătit pentru anunţurile publicitare.
Cum îți poate aduce Facebook-ul mai mulți clienți